כתיבת עבודות הטיפים שלנו

טיפ: בצע הזמנה ראשונה קטנה

כתיבת עבודות אקדמיות זה עסק רציני ביותר. בדיוק בעניין זה , נתקלנו במאמר שפורסם בקליפורניה בנושא כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום להלן מבחר ציטוטים מן המאמר:

“תן לנו להגיד לך, שזה בסדר גמור לקבל את המאמר הנכתב על ידי שירות מקצועי ”

“שוק כתיבת העבודות האקדמיות פורח בהיותו חוקי לחלוטין ולגיטימי, זהו עתיד החינוך.”

“אל תהיה מאחור, אין מדיניות שום אוניברסיטה או מכללה בעולם שיכולה להגביל תלמידים להעזר בחומר אחר או לבקש עזרה אישית.”

אולם אין זה אומר שכל אחד יוכל לסייע לך בבטחה ובמקצועיות. אנו מבטיחים מקצועיות מיד עם הטלפון הראשון, בלי החבאת כותבים מסתוריים, בלי שיחת ועידה אלא שיחה ישירה עם מישהו מקצועי ביותר, מהתחום שלך.
הנך מוזמן ( מאוד מומלץ) לבצע הזמנה ראשונה קטנה , של עמוד או הצעת מחקר ולהתרשם מהעמידה בזמנים, מהאיכות.
אנו מספקים מקורות אקדמים עדכניים ביותר. אנו ממש מאמינים באיכות שלנו ולכן מציעים סיוע ראשוני ללא תשלום.

 

טיפ: בחירת שאלת המחקר שלך

בחירת שאלת המחקר תשפיע על כל תהליך כתיבת העבודה שלך. ממש עד הסוף!

לכן לבחירת השאלה ישנה משמעות והשפעה על : סוג המחקר (איכותני, אמפירי, תצפיות,שאלונים וכדומה )התחל באיתור חומר ממחקרים קודמים.  מומלץ לבחון מספר עבודות בכדי לקבל החלטה על סוג המחקר. ( ראה עבודות לדוגמא ) .

אנו בכתיבת עבודות אקדליסט בשלב הזה נשמח לראות את הסילבוס ולסייע בבחירת שאלת מחקר וסוג מחקר המתאים לך ביותר.

כחלק מתהליך הצעת המחקר רצוי ,לאחר בחירה של הנושא בעדיפות ראשונה ונושא שני בעדיפות שנייה.

  • נסו להציע למנחה את הנושאים ולהתייעץ איתו.
  • הצעת המחקר היא "מפת הדרכים" עבור הסטודנט, כותב העבודה האקדמית  וגם עבור המנחה,  היא מאפשרת לכותב הסמינריון והמרצה לבחון את המחקר המוצע ממש מן ההתחלה אל הסוף "סוף מעשה במחשבה תחילה".
  • הצעת המחקר מתווה למעשה את השלד של מבנה העבודה הסמינריונית ועם התקדמות העבודה והממצאים שלה ניתן כמובן לשנות את הכוון אבל המחיר לרוב הינו זמן יקר!
  • בעבודות מחקר מדעיות החוקר משנה לפעמים כיוונים בהתאם לממצאים, אבל הדבר רצוי פחות בעבודה הסמינריונית שבה נדרש התלמיד  להוכיח יכולת מחקרית בלבד ולא לחדש במדע (כמו שנדרש בעבודת  תזה דוקטורט). מבנה הצעת המחקר צריך להיות בהתאמה למהות העבודה הסופית ,והצעת המחקר תכלול, לרוב: נושא העבודה:מהו הנושא הנבחר. וזאת, בצורה ברורה ומדויקת. בהבהרת נושא העבודה יש להתייחס לתועלת האפשרית של העבודה שאלת המחקר שאלת המחקר המרכזית שתלווה אותך בכל העבודה , ושאלות המשנה , אם ישנן. ואף כדאי לצרף להצעה סקירה ספרותית– על הנושא הנבחר ממקורות אמינים. מבוא קצר :  שמציג את שאלת המחקר ומטרת העבודה , לפחות 2 מחקרים ומאמרים אקדמאים מתאימים. מתודולוגיה : כיצד כותב הסמינריון למעשה מתכוון לחקור את שאלת המחקר ? באיזו שיטה/ שיטות ? מהם הנתונים שאתה זקוק להם, זמינות הנתונים, המדגם, שאלונים (אם אתה הולך בדרך הזו). זמינות הנתונים נתוח מהו המדגם שלך, הצגת השערת/ השערות המחקר והרציונל להשערות  המחקר. מקורות– הצג רשימה ראשונית של מקורות הספרות (ביבליוגרפיה ראשונית) והנתונים הנדרשים הערה : רצוי לצרף הצעה ראשונית לראשי הפרקים של העבודה.

טיפ: דוגמא להצעה , לעבודת סמינריון מוסר ועסקים. הצעה ראשונית :

נושא : תופעת השיווק המטעה

שאלת המחקר :  האם שיווק מטעה הוא תופעה שולית או נורמה בעולם העסקים

מבנה העבודה: פרק 1- הצגת התופעה- תיאור עמוק ומפורט של התופעה (מקצועי ונשען על מקורות ביביליוגרפים) פרק 2- פרק ביקורתי שכותב מה בעצם הבעיה (יותר נוכחות שלנו) פרק 3- משמעות המוסרית של הבעיה  (להשתמש בעקרונות המוסר שנלמדו בקורס) פרק 4- מה הפתרונות, מה אנחנו מציעים, מה אחרים הציעו ומה לדעתינו הכי נכון. ביבליוגרפיה. מאמרים באנגלית

  1. Lev-On (2011), “ Public Debate and economic interests on the net- could they be matched?“, Social IssuesIn Israel 12 2011/ pp.162-175

מאמר זה מציג את כניסתם של כותבי חוות דעת בתשלום לפורומים שתכליתם הייתה לשקף את ההתנסות האישית של צרכנים וחוות דעתם הלא משוחדת על מוצרים. כניסה זו לפורומים המעיטה שוב את יכולתו של הצרכן לאמוד נכונה את איכות המוצרים.  

Allan J Kimmel (2001), “Deception in Marketing Research and Practice: An Introduction”, Psychology & Marketing, Vol. 17. No.7 (2001) pp 657-661.

הוא הדירוג ממוצע 5 / 5. סה"כ הצבעות 16